woensdag 29 april 2015

Hello Lekker eten!

De eerste Hello Fresh box arriveerde vorige week en zag er veelbelovend uit.

En ik moet zeggen er werden toch wel wat beloftes waargemaakt.

- 3 dagen geen maaltijdstress
- vers
- en bovenal lekker

Dag 1: gingen we voor het meest avontuurlijke gerecht: reuzengarnalen in rode curry met minigroenten


Mijn man zag dit gerecht helemaal zitten. Ik ben geen echte fan van reuzengarnalen, maar ik hou van curry. Mijn dochters roken al onraad. Letterlijk. "Mama, wat ruik ik nu?" "Die saus moet ik niet hebben." "Ik lust geen noedels". Toch hebben ze van alles geproefd. 
Ik was bij de eerste hap verkocht. En mijn man nam het ietsiebietsie overschotje de volgende dag mee naar het werk.

Dag 2: Biefstuk met Roseval aardappeltjes en salade



Een dealbreaker, want het is al heel lang geleden dat ik een lekkere biefstuk at thuis. Ofwel zijn ze echt niet lekker van smaak, ofwel een leren lap. 
Hello Fresh, met dit simpele gerecht heb je mij overtuigd van je lekkere, verse ingrediƫnten. De biefstuk was heerlijk, maar de aardappeltjes nog lekkerder. Ja, gewoon een simpel gekookt patatje. Mmmmmm Vorig jaar plantten wij zelf patatjes in zakken en hoewel de opbrengst miniem was, waren ook die patatjes lekker van smaak. Wel... deze aardappelen konden onze eigenste patatjes evenaren.

Ook de dochters smulden hier vrolijk mee.

Dag 3: Gnocchi met tomatensaus


Geen topper voor onze meisjes, maar ik moet er wel bij zeggen dat wij moeilijke eters hebben. Iets nieuws proberen vergt wel enige inspanning en vaak proeven. 
Wij vonden het heel lekker. Een leuk vegetarisch gerecht waarbij we het vlees absoluut niet misten. Heel vullend ook.

We kijken uit naar de volgende box.





2 opmerkingen:

  1. is het een aanrader de hello fresh box? wij hebben ook nog een bon liggen en zouden ook wel eens willen proberen om nieuwe zaken te leren kennen. ook de 3 maaltijdenbox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Delphine: een aanrader? ja en nee... Ondertussen nemen we af en toe een box... Niet meer tweewekelijks zoals eerst. Het valt dan wel eens voor dat je een box hebt met dingen die je toch niet zo lekker vindt of die de kinderen niet willen eten. Dan kost dat natuurlijk toch wel veel centen. Dus nu kijken we goed naar de menu en pas dan bestellen we. Ondertussen staat er ook een Familybox bij. Die hebben we nog niet geprobeerd, maar die ziet er toch echt wel kindvriendelijker uit. Misschien het proberen waard.

      Verwijderen