zondag 19 april 2015

Lentekriebels....


Het kriebelt... Dat eerste zonnetje geeft me goesting...
Goesting voor vanalles en nog wat. Nieuwe dingen maken en proberen. I'm on a high! 

De nieuwe workshop Start To Sew XL van Het machien helpt me al een heel stuk vooruit.

Na 2 lessen heb ik mijn grenzen alweer verlegd. 
We naaiden een kleenexovertrekske zoals deze van Leven met Liv
Nieuw voor mij was het gebruik van biaislint. Ga ik zeker nog doen.




We zijn bezig aan een kussenovertrek met rits en paspel. Leuk leuk leuk! Ik kocht ook al benodigdheden voor een tweede kussen. Dochter nummer 2 wil er natuurlijk ook eentje.

Balletkussentje in de maak voor Aine

Op mijn wensenlijstje staan nu een paspelvoetje en een blinderitsvoetje en misschien ook een lange lat en... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten