donderdag 1 mei 2014

Breek uit jezelf

Breek verveling en sleur zet je eigen ouwe ik aan de deur
Breek maar uit, breek maar op, breek uit jezelf.

Zit in mijn hoofd. Het past bij mijn state of mind. 
Een keerpunt in mijn leven. 

Geïnspireerd door Wim De Craene en de Birthday Bucket List van Howdoesshe, maak ik een lijstje met dingen die misschien net een beetje of juist ver uit mijn comfort zone liggen. Zal ik ze binnen een jaar allemaal voltooid hebben? Waarschijnlijk niet. Al kan ik er dit jaar maar enkele schrappen, het lijstje maken op zich vind ik al een stap in de goeie richting. Babystapjes. ;)


  1. nodig vrienden uit en maak er een ongebonden, onvoorbereid, instant feestje van
  2. ga naar de kapper en kies een heel nieuw kapsel
  3. doe iets geks
  4. probeer iets nieuws
  5. geef iets op dat niet gezond is 
  6. doe iets goed voor de natuur
  7. bezoek een plaats die je niet eerder bezocht
  8. leer een nieuwe vaardigheid
  9. vraag een vriend/in om hulp en return the favor
  10. laat los 
  11. maak iets nieuws
  12. ga op een date met alleen je man
  13. leer je kinderen een spel dat jij speelde als kind
  14. ga naar een concert
  15. doe iets voor een publiek
  16. proef iets dat je nog niet eerder proefde
  17. ga eten in een restaurant dat je nog niet probeerde
  18. trakteer jezelf
  19. herontdek
  20. vergeef

Geen opmerkingen:

Een reactie posten